Everbetter’s mindset

Denk je design, dan denk je schoonheid. Althans, dat is de meest voorkomende associatie en tevens het uitgangspunt van veel ontwerpbureaus. Volgens Everbetter gaat design echter over zoveel meer. Over het creëren van merken met waarde, met impact. Merken die duurzaam zijn en waar je dan ook écht iets aan hebt. Dit is dan ook het uitgangspunt van onze mindset.

De formule voor een blijvend betere impact

User-centered

Jouw klant als middelpunt

Mensen zijn eigenzinnig. Ze gedragen zich vaak anders dan je verwacht. Daarom ontwikkelt Everbetter niet alleen design vóór, maar ook mét jouw doelgroep. We brengen haar behoeftes en verwachtingen in kaart, maar ook haar barrières. Met dit diepgaande begrip versterken we de connectie tussen jouw merk en mensen.

Evidence-based

Kennis uit de wetenschap

De wetenschap biedt waardevolle inzichten over de manier waarop mensen informatie interpreteren en in actie komen. Everbetter gebruikt dan ook innovatieve tools die op onderzoek in de cognitieve en perceptuele psychologie gebaseerd zijn. Hiermee kunnen we designkeuzes maken die verder gaan dan schoonheid.

Results-orientated

Merken met impact

Impact is wat telt. Wat betekent impact voor jou? Een beter imago, langdurige klantbetrokkenheid, minder misverstanden of een hogere conversie? Deze vraag is het beginpunt van onze zoektocht naar de juiste oplossing voor het juiste probleem. Hierin werken we samen toe naar een blijvend betere impact.

De formule voor een blijvend betere impact

user-centered

User-centered

Jouw klant als middelpunt

Mensen zijn eigenzinnig. Ze gedragen zich vaak anders dan je verwacht. Daarom ontwikkelt Everbetter niet alleen design vóór, maar ook mét jouw doelgroep. We brengen haar behoeftes en verwachtingen in kaart, maar ook haar barrières. Met dit diepgaande begrip versterken we de connectie tussen jouw merk en mensen.

evidence-based

Evidence-based

Kennis uit de wetenschap

De wetenschap biedt waardevolle inzichten over de manier waarop mensen informatie interpreteren en in actie komen. Everbetter gebruikt dan ook innovatieve tools die op onderzoek in de cognitieve en perceptuele psychologie gebaseerd zijn. Hiermee kunnen we designkeuzes maken die verder gaan dan schoonheid.

results-orientated

Results-orientated

Merken met impact

Impact is wat telt. Wat betekent impact voor jou? Een beter imago, langdurige klantbetrokkenheid, minder misverstanden of een hogere conversie? Deze vraag is het beginpunt van onze zoektocht naar de juiste oplossing voor het juiste probleem. Hierin werken we samen toe naar een blijvend betere impact.

Onze mindset in de praktijk?

Weten hoe we voor jou impact kunnen creëren?

Onze mindset brengen we in de praktijk via onze diensten.