In 12 weken de merkstrategie waarmee jij met helderheid, vertrouwen en focus de onderscheidende positie inneemt waar jij van droomt.
Distinctive Brand Power™
In 12 weken klaar voor een duurzame groei van jouw organisatie
Een strategisch merkbouwprogramma waarmee je met helderheid en kracht de volgende stap in je ontwikkeling kunt zetten.
Versnel je groei met een krachtig merk
Vraag jij je regelmatig af wie je eigenlijk bent als onderneming? Waar je staat in de markt, omdat deze is veranderd? Wie jouw ideale klanten zijn en hoe je van meer betekenis kunt zijn? Of welk verhaal je nu moet vertellen? Dan is dit hét moment om aan de slag te gaan met het Distinctive Brand Power™-programma. In dit programma werken we 12 weken samen met jou aan jouw merkstrategie. Wij hebben het bedacht met één doel voor ogen: jouw onderscheidende kracht vinden. Je krijgt alles in handen om de harten van je ideale klant te veroveren, jouw team te motiveren, financiering binnen te halen en als ondernemer gemakkelijker al die duizenden keuzes te maken. Met als resultaat een krachtig merk dat je groei versnelt.
Ons programma is ontworpen om in een lekker tempo een kraakheldere merkstrategie te creëren die voor iedereen te begrijpen is.
De Distinctive Brand Power™-aanpak

Het programma is zo samengesteld dat jij het helemaal kunt volgen. Jij geeft ons input, wij doen onderzoek, strategisch en creatief werk, samen maken we keuzes. Er zijn workshops, diepte-interviews met jouw klanten, presentaties, creatieve sessies en een Google Drive-omgeving. We nemen niet alleen jou, maar ook je team mee in het proces. Zo wordt iedereen eigenaar en maken we slim gebruik van alle verschillende invalshoeken. Alles is belegd bij één team, zodat je maar één keer je verhaal hoeft te doen en maar één keer hoeft te investeren.
Waarom Distinctive Brand Power™

Ontwikkeld om jouw onderscheidende kracht te vinden en te versterken, dit is: Distinctive Brand Power™
1 The Power of You
We starten deze reis samen met jou en jouw team. Wat zijn jouw dromen? Jouw ambities? Waarvan ga jij ‘aan’? Daar draait het om! Succesvolle merken van nu zijn merken die het lef hebben om een positie in te nemen in de markt. Geen dertien in een dozijn, maar met een authentieke en onderscheidende kracht. Die heb jij ook, je hoeft hem alleen maar even scherp te stellen!
Hoe dan?
We gaan tijdens een creatieve en levendige brainstorm aan de slag om jouw dromen en ambities boven water te krijgen. Misschien heb je ze al helder, maar vinden we onderliggende behoeften die die dromen en ambities kracht bij zetten. En welke authentieke krachten heb je nog meer? We dagen jou en jouw team uit om vanuit een ander en dieper perspectief naar het bedrijf te kijken. Een fijne bijkomstigheid is dat alle neuzen dezelfde kant op gaan staan, en vernieuwde energie geeft.


2 The Power of Customers
Elke ondernemer weet dat focus tot goede dingen leidt. En dat betekent ook focus op jouw ideale klant. Het is cruciaal om je klant beter te begrijpen. We kennen jouw dromen, jouw ambities en waar jij aan van gaat. Maar weet je dat ook van jouw klant? Wat zijn hun behoeftes? Waar hechten ze waarde aan? Wat is hun job-to-be-done? Deze wetenschap zorgt voor organisatorische inzichten. Of het nu gaat om je dienstverlening, je producten, de commerciële waarde van je organisatie. Of zeker zo belangrijk, de helderheid, vertrouwen en focus die jij krijgt als ondernemer. Je weet precies waar je aan toe bent.
Hoe dan?
Tijdens een workshop gaan we samen ontdekken wie jouw ideale klant is. We gaan deze uitgebreid definiëren, zodat we precies weten wat jouw klant wil. Hebben we dit in kaart, zullen wij starten met diepte-interviews met (potentiële) klanten, waarbij we onder de oppervlakte duiken en ontdekken welke emoties en diepere drijfveren zij hebben. Het onderzoeksverslag dat je ontvangt, geeft je waardevolle inzichten die je nu en later nodig zult hebben.
3 Your Distinctive Power
De enige keuze worden voor jouw klant gaat om waarde creëren en toevoegen voor je klant. Degene die de meeste waarde creëert staat bovenaan. Sterker, je klant is ineens bereid meer te betalen voor jouw diensten of producten. Jouw onderscheidende kracht bepaalt deze waarde. Welke waarde kun jij toevoegen voor jouw ideale klant?
Hoe dan?
Door de uitkomsten van voorgaande stappen te combineren, leggen we de basis voor jouw merkstrategie. We weten welke klus er geklaard moet worden, voor welke klant. Welke ambities je hebt en welke kansen er liggen. In deze fase zorgen we dat we de waarde creëren die jou de enige keuze maakt voor jouw klant. Dit doen we tijdens een workshop met jou en jouw team. Dan gaan wij verder in onze studio. Deze sluiten we af met je brand opportunity en de positionering.


4 The Power Multiplier
Jouw brand staat als een huis. Jouw klanten kunnen eigenlijk niet zonder jouw producten of dienstverlening. Dus dat moet je ze laten weten. Met een creatief brandconcept, die de doelgroep raakt en het verschil maakt. Verover jouw plek in het hoofd en hart van je doelgroep. Maar vooral, blijf daar voor altijd!
Hoe dan?
In deze fase kennen we jouw ambities, weten we wie jouw ideale klant is en waarom jij de enige keuze voor hen bent. Tijd om het handen en voeten te geven. We duiken samen met jou een creatieve workshop in, waarin niets te gek is. Wat nu als alles kan en alles mag!? Laat onze verbeeldingskracht het werk doen. Daarna gaan wij aan de slag en verrassen je met creatieve, maar heldere en concrete brandconcepten. We presenteren twee concepten met bijbehorende moodboards. Kies en laat je verrassen.
5 The Power Playbook
En dan mag de wereld het weten. Met een authentiek, krachtig verhaal, waarin jouw klant zich herkent. De nieuwe merkstrategie speelt in op de motivaties en triggers van je klant. Maar belangrijker nog: het zet barrières bij potentiële klanten om in overtuiging. Als er nog drempels waren, haal je deze nu voor ze weg. Vertel je verhaal aan iedereen die het horen wil. Vertel over je product of dienst, en de waarde die je toevoegt. Laat jezelf zien en wees persoonlijk. Niets staat je meer in de weg om het vertrouwen van de klant te winnen en een Distinctive Brand te worden. Aan de slag!
Hoe dan?
We vertalen jouw favoriete brandconcept naar een verhaal. Jouw merkverhaal, met duidelijke richtlijnen voor medewerkers, maar ook mediabureaus. Want jouw merk staat als een huis. Op dit punt komt alles bij elkaar. Jouw positionering, brand purpose, merkwaarden, merkidentiteit, merkprincipes, je merkbelofte en je brandstory / merkverhaal. Oftewel… Your Power Playbook! Jouw houvast voor de volgende stap van je onderneming.


6 Powerful Coaching
Waar de meeste bureaus nu stoppen gaan wij verder, want je herkent het vast. Je bent druk geweest met een herpositionering, en je wordt weer opgeslokt door de waan van de dag. Daarom nemen wij geen afscheid, maar blijven wij jouw stok achter de deur. We plannen 10 coaching calls in om je te ondersteunen met de implementatie van je merkstrategie. Of je nu vragen hebt over wat we hebben neergezet of juist hoe je nu verder moet. Of heb je hulp nodig bij de uitvoering? Het staat je vrij om te vragen en wij denken gewoon met je mee.
Boek een gratis strategiesessie
Meer weten over ons strategisch merkbouwprogramma Distinctive Brand Power™? Boek dan een gratis strategiesessie. Samen gaan we kijken waar je naartoe wilt, waar je nu bent en hoe je kunt profiteren van de kracht van branding. No strings attached!