Ga je een grote investering in je merk doen en wil je mislukkingen uitsluiten? Gebruikstests geven inzicht in hoe design in de echte wereld functioneert. Ze geven je mogelijkheden voor een gegronde verbeterronde en bieden de beste garantie op succes. Als bureau dat de human connection centraal stelt, zijn we bij Everbetter fan van een gebruikstest met echte mensen uit je doelgroep.
Designprototypes zijn de tools voor maximale impact
Het vereist moed om je eigen aannames en beslissingen op de proef te stellen. Eenmaal over deze drempel ervaar je hoe waardevol een gebruikerstest is. Met behulp van designprototypes, opdrachten, observaties en interviews krijgen we inzichten in wat je klant voelt bij het design en hoe hij in actie komt. Zo kunnen we aanpassen en finetunen totdat het design maximale impact maakt.
Kijk je uit naar feedback rechtstreeks uit je doelgroep?
Er zijn verschillende soorten gebruikstests. Drie voorbeelden:
- Communicatiemiddelen. Bij tests van communicatiemiddelen leggen we designprototypes voor aan jouw klanten. We geven hen opdrachten en observeren hoe ze deze uitvoeren. Dit is vooral waardevol voor communicatiemiddelen met complexe informatie.
- Merken. Een merk-in-wording kun je testen. We leggen creatieve richtingen en schetsen voor aan je doelgroep. Met behulp van speciale technieken laten we de testpersonen hun gevoel onder woorden brengen.
- Producten. Heb je een product (of dienst) dat bijna af is en wil je de branding en communicatie opstarten? Met gebruikerstesten krijg je inzicht in hoe je klanten het product beleven en gebruiken. We geven hen samples, observeren het gebruik en stellen vragen. De input helpt bij het raken van de juiste snaar en geven van de juiste instructies.
Dit zijn de dingen die ons bijzonder maken
1
Onze mindset
Wij geloven dat branding in de toekomst minder over logo’s en veel meer over verbinding maken gaat. De human connection. Voor ons is diep begrip van wat jouw merk doet en hoe je behoeftes van je doelgroep vervult de sleutel tot het bouwen van een succesvol, connected brand.
2
Onze methodes
Bij Everbetter investeren we continu in onze expertise. Onze methode combineert de wereld van human-centered design met branding. We gebruiken de nieuwste inzichten over hoe creativiteit in het brein werkt om abstracte ideeën succesvol om te zetten naar concrete uitingen.
3
Onze mensen
Een Everbetter projectteam bestaat uit een researcher, een conceptontwikkelaar en een designer. Ze werken samen met diverse specialisten aan één doel: het beste in jouw merk naar boven halen.
4
Onze vibe
Uitnodigend, inspirerend en energiek. Bij Everbetter zijn we open en avontuurlijk. We verwelkomen graag nieuwe – en soms ongebruikelijke – ideeën en geven ze alle ruimte om zich tot inspirerende en opvallende concepten en ontwerpen te ontwikkelen.
Op zoek naar de beste garantie voor succes?
Maak een vrijblijvende afspraak om te bespreken wat gebruikstests voor jou kunnen betekenen.