Grenzeloze creativiteit voor een toprestaurant

Branding Senses restaurant Amsterdam

Brand positioning

Unconventional creative food art

Senses is een restaurant in Amsterdam met experimentele gerechten. Het staat in de Lekker500 en op nummer 14 van TripAdvisor. Chefkok Lars Bertelsen is altijd op zoek naar nieuwe culinaire invalshoeken om zijn gasten te verrassen. Senses vraagt Everbetter om de positionering van het restaurant door middel van onconventionele, zintuigelijke en provocatieve beelden te uiten.

Everbetter_SensesRestaurant

Brand design

Een visuele reis

Samen met de chefkok zoeken we naar de juiste verhalen en spanning om de kijker te intrigeren en op te winden. De serie van acht beelden laat een reis zien: van het experimenteren met ingrediënten tot de uiteindelijke beleving bij de gast.

Everbetter_Foodfotografie
Everbetter_Senses_foodfotografie
Everbetter_Foodfotografie
Everbetter_Foodfotografie
Everbetter_Foodfotografie
Everbetter_Foodfotografie
Everbetter_SensesFotografie
Everbetter_Foodfotografie

Start vandaag nog je reis naar een beter merk

Maurits Vroombout
Design consultant

Start vandaag nog je reis naar een beter merk