Lezing Servicegericht design

De kansen van servicegericht design

 

Servicegericht design is het ontwerpen van contactmomenten uit de servicefase van de customer journey.

 

Verkeerde inname van medicijnen, misgelopen orders, foutief betaalde facturen, onbegrepen handleidingen, verdwaalde ouderen… Veel bedrijven worstelen met hun servicegerichte contactmomenten. In het seminar ‘Servicegericht Design’ legt Everbetter uit hoe je deze contactmomenten verbetert.

 

Met servicegericht design kunnen we mensen hun medicijnbijsluiters beter laten lezen. We kunnen offertes ontwerpen die duidelijk, inspirerend en transparant zijn. We kunnen handleidingen ontwerpen die door alle bevolkingsgroepen worden begrepen. De bedrijven van de toekomst investeren hierin. Ze zien dat klanten steeds gevoeliger worden voor serviceverlening.

 

Tijdens de lezing verklaren we hoe het komt dat sommige contactmomenten nog steeds niet goed aangepakt worden. En dat terwijl de impact van het slecht functioneren van communicatiemiddelen enorm kan zijn. We delen waardevolle inzichten over een nieuwe mindset, over nieuwe ontwerpmethodes en over psychologie & design. Deelnemers mogen communicatiemiddelen meenemen waarvan zij willen weten hoe je de effectiviteit kunt verbeteren. We geven direct tips.

 

De onderwerpen op een rijtje

  • Het herkennen van slecht functionerende servicegerichte communicatiemiddelen.
  • Kennismaken met innovatieve designmethodes om contactmomenten tussen mensen en merken effectiever te maken.
  • Op een interactieve manier kennisnemen van psychologie & design en direct toepasbare kennis mee naar huis nemen.
  • Inspirerende cases
  • De impact van beter functionerende contactmomenten op je merk.

 

Tijdsduur

Lezing: 45 minuten
Discussie en advies voor meegenomen communicatiemiddelen: 15 minuten
Naborrelen: 30 minuten
Totaal: 1,5 uur

 

Prijs: vanaf €425 per groep

 

We kunnen deze lezing op locatie of in Qlubhouse faciliteren (het pand waar Everbetter is gevestigd).

In Qlubhouse kan voor een borrel, hapje of lunch gezorgd worden.

 

Interesse in de lezing Servicegericht design?

De kansen van servicegericht design

 

Servicegericht design is het ontwerpen van contactmomenten uit de servicefase van de customer journey.

 

Verkeerde inname van medicijnen, misgelopen orders, foutief betaalde facturen, onbegrepen handleidingen, verdwaalde ouderen… Veel bedrijven worstelen met hun servicegerichte contactmomenten. In het seminar ‘Servicegericht Design’ legt Everbetter uit hoe je deze contactmomenten verbetert.

 

Met servicegericht design kunnen we mensen hun medicijnbijsluiters beter laten lezen. We kunnen offertes ontwerpen die duidelijk, inspirerend en transparant zijn. We kunnen handleidingen ontwerpen die door alle bevolkingsgroepen worden begrepen. De bedrijven van de toekomst investeren hierin. Ze zien dat klanten steeds gevoeliger worden voor serviceverlening.

 

Tijdens de lezing verklaren we hoe het komt dat sommige contactmomenten nog steeds niet goed aangepakt worden. En dat terwijl de impact van het slecht functioneren van communicatiemiddelen enorm kan zijn. We delen waardevolle inzichten over een nieuwe mindset, over nieuwe ontwerpmethodes en over psychologie & design. Deelnemers mogen communicatiemiddelen meenemen waarvan zij willen weten hoe je de effectiviteit kunt verbeteren. We geven direct tips.

 

De onderwerpen op een rijtje

  • Het herkennen van slecht functionerende servicegerichte communicatiemiddelen.
  • Kennismaken met innovatieve designmethodes om contactmomenten tussen mensen en merken effectiever te maken.
  • Op een interactieve manier kennisnemen van psychologie & design en direct toepasbare kennis mee naar huis nemen.
  • Inspirerende cases
  • De impact van beter functionerende contactmomenten op je merk.

 

Tijdsduur

Lezing: 45 minuten
Discussie en advies voor meegenomen communicatiemiddelen: 15 minuten
Naborrelen: 30 minuten
Totaal: 1,5 uur

 

Prijs: vanaf €425 per groep

 

We kunnen deze lezing op locatie of in Qlubhouse faciliteren (het pand waar Everbetter is gevestigd).

In Qlubhouse kan voor een borrel, hapje of lunch gezorgd worden.

 

Interesse in de lezing Servicegericht design?